domingo, 5 de febrero de 2012

Orgull de mare!!!

Aquest pensament no és obra meva, l'autora és la Júlia López ( teenagerstyle-blog.blogspot.com ), la meva filla. He de dir que mai no m'havien fet res semblant. Valoro el que ha escrit sobre mi com el tresor més gran,  perquè més enllà de les paraules hi ha els sentiments que destil·len, els sentiments d'una nena de 12 anys cap a la seva mare. No hi ha res amb què es pugui comparar, s'ha de sentir.



Donaria el que fos per poder veure't
Aniria a qualsevol lloc per tu
Donaria el que fos per veure't
Perquè tu ets la meva llum

Ets l'única persona que m'enten
La que sempre està al meu costat
Tan com si he fet les coses be o malament
Tu sempre sàbiament m'has jutjat

No tinc paraules per descriure aquest amor
Es tan gran, com el món sencer,
És un amor indescribtible, joiós
Perquè jo per tu donaria l'univers

Tu, tot ho dones per mi,
Però jo, com et puc agraïr-ho tot?
Estaré quan em necessitis, estaré aquí
Encara que em costi, estaré amb tu fins a la mort

Donaria el que fos per poder veure't
Aniria a qualsevol lloc per tu
Donaria el que fos per veure't
Perquè tu ets la meva llum

No hay comentarios:

Publicar un comentario